Heel veel water... - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van Bart en Lotte - WaarBenJij.nu Heel veel water... - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van Bart en Lotte - WaarBenJij.nu

Heel veel water...

Door: Bart en Lot

Blijf op de hoogte en volg Bart en Lotte

25 Januari 2009 | Brazilië, Foz do Iguaçu

Bom dia (spreek uit: bom dzjia)!
Berichtje voor we de grens naar Argentinie oversteken.
Vervolg op ons vorige berichtje: we zijn toch nog een nachtje langer in Ubatuba gebleven. We vonden een hostel voor de helft van de prijs van de eerste nacht, dus we hebben onze tassen opgehaald, en de boel verplaatst naar ons nieuwe stekkie aan de boulevard. Daar hebben we een dag fietsen gehuurd en heerlijk langs de kust gefietst, van het ene prachtige bounty-baaitje naar het volgende (af en toe wel een beklimming a la alpe d'huez ertussenin, maar dat maakt ons de pis niet lauw!) Ongelofelijk zo mooi...
Vervolgens met de bus terug naar Sao Paulo (groooooooooote stad), en de nachtbus naar Foz do Iguaçu (opgeteld slechts een uur of 20 in de bus...). Top hostel hier, met bijna-prive zwembad!
Gisteren hebben we de bekende watervallen bekeken. Heel indrukwekkend. Heb eigenlijk geen woorden om te beschrijven hoe geweldig veel water er daar met heel veel kracht zonder ophouden naar beneden dendert. En again hoe mooi de natuur eromheen is. Denk dat dit zo'n moment is dat er een fotootje bij moet!
Vandaag gaan we de grens over om de argentijnse kant van de watervallen te bewonderen, en aan die kant een hosteltje zoeken.
Verder: inmiddels schijnt de zon volop, en hebben wij een gezond rood kleurtje!
Tot de volgende keer! Liefs!

• 25 Januari 2009 - 13:34

Bertje:

Hey liefies!!

FF paar woordjes vanuit t koude kikkerland! Wat zijn jullie al actief aan t mailen, super zeg! Kunnen wij hier lekker meegenieten! Hier alles bon, rotterdams filmfestivalletje gedaan, ook bueno.... Echt mooie pica's van de falls! Kijk uit naar volgende bericht, viel SpaB!!!

• 26 Januari 2009 - 01:43

Dien:

Ah, klinkt super zeg! Ben echt stikjaloers... Enjoy enjoy en keep up the good works with mailing!
    Liefs

• 26 Januari 2009 - 08:23

Hans En Toosje:

Hoi lieverds, we lezen jullie berichten uiteraard gespannen en vol aandacht. Heel blij dat het goed gaat. We waren ook heel verrast en blij met het telefoontje van zaterdag. En we kijken uit naar jullie volgend berichtje. En Lot, hier op het prikbord in de keuken in Eindhoven hangt een print van de Away-days kalender die ook op je stickie staat; en elke avond streep ik een dag af, zoals jullie dat deden voor jullie vertrek, doen wij dat hier voor jullie terugkeer. Geniet met volle teugen van het land, van de mensen, van de reis en vooral van elkaar! Heel veel liefs, dikke knuffel en kussen van pap en Toosje!

Bart en Lotte

Hallo! Leuk dat je een kijkje komt nemen in ons reisdagboek. We proberen geregeld wat te schrijven, vooral om jullie thuis op de hoogte te houden van ons reilen en zeilen, maar zeker ook omdat het voor onszelf een leuk aandenken is na thuiskomst. We hopen dat jullie door onze verhalen een beetje kunnen meegenieten van alles wat we beleven.We vinden het natuurlijk altijd leuk als je reageert op een verhaaltje. Veel leesplezier! Liefs, Bart en Lotte

Actief sinds 25 Dec. 2008