Brazilieeeeeeeeeeee! - Reisverslag uit Ubatuba, Brazilië van Bart en Lotte - WaarBenJij.nu Brazilieeeeeeeeeeee! - Reisverslag uit Ubatuba, Brazilië van Bart en Lotte - WaarBenJij.nu

Brazilieeeeeeeeeeee!

Door: Bart en Lot

Blijf op de hoogte en volg Bart en Lotte

21 Januari 2009 | Brazilië, Ubatuba

We zijn er! Brasil!
Afgezet op schiphol door degenen die ons het meest gaan missen (of andersom?). Het eerste uurtje naar Frankfurt was het zwaarst, gelukkig wist lot wel goed in de daarvoor-bedoelde-zakjes te richten. Het vervolg naar Sao Paulo no problemo.
9 uur 's morgens, alle tijd om een hosteltje aan het strand te vinden... 4 bussen, 2 taxi's en 12 uur later in Ubatuba, 'capital de surfe', waar alle Brasileiros een vakantie huisje hebben, en bart en lot -na 24 uur reizen iets minder opgewekt-, bij gebrek aan cheapo hostels, niets restte dan een te duur hotel... maar daar hebben we wel heerlijk liggen snurken!
Vanochtend op tijd uit de veren. Voordeel van een te duur hotel is wel een erg lekker ontbijt! Beetje chillen en dan maar op weg naar een echt goedkope slaapplek. Lang leve de reisgids: cheap hostel nummer een bestaat niet meer, en nummer twee ook niet... Dus onszelf nog maar een keertje verwennen en nog een nachtje duur doen! Plan is om morgen naar het zuiden te trekken.
Verder: retemooi hier!! Heel groen, heel veel bloemen, mensen behulpzaam, prachtige kustlijn met 1000 baaien en een zee die gemaakt is om te surfen (waarom gaan we morgen eigenlijk weg?)
Portugees begrijpen valt niet tegen, en begrepen worden... ach, het went al.
Ow ja, en wees gerust, hier regent het ook. Alleen is dat bij 28 graden in je shirtje en korte broek iets minder erg :)
Ciao!

• 22 Januari 2009 - 07:27

Sunna:

Lieve Lot en Bart!
    Joepie! jullie zijn nu al waar jullie dat hostel zouden beginnen aan de Braziliaanse kust! Dusse....inderdaad, waarom gaan jullie morgen alweer weg? Maar ja, Brazilie is groot en Zuid-Amerika nog groter en er zijn nog heel veel mooie, betoverende plekken te ontdekken!
    Ik ga er morgen vandoor, zaterdag nog een examentje (een detail....) en dan is het volgende berichtje uit India!
    Geniet ervan! Dikke kus Sunna

• 22 Januari 2009 - 15:24

Tante Ann & Oom Ruud:

Jongens, het begin is er (al was het een beetje duurder dan gepland). Wij volgen jullie berichten (en hopelijk ook foto's)met veel interesse, dus niet te lang wachten met nieuwe berichten als de mogelijk er is. Veel plezier met het nog lange vervolg van jullie reis.
    Groetjes, tante Ann & oom Ruud (je weet wel: je aller-allerl... oom)

• 22 Januari 2009 - 15:37

Liesbeth En Job:

Hé die Brasil-gangers,
    Leuk!!! Al nieuws.Ik had me beheerst met kijken op mijn e-mail. Maar de eerste keer, bingo! Fietsend in de hele koude regen,kwamen "bounty-reclame"-beelden in mijn hoofd en het besef dat jullie daarin verblijven.Goed georganiseerd!!!!! 'k Droom wel weg met een boekje uit de bieb van Brasil. Wat een land.Lieverds, vier het leven,succes met het vinden van een leuk plekkie, zoenen Job en Mamma.

• 23 Januari 2009 - 11:12

Ellen:

Tip van Gert:
    Parati in de staat rio d janeiro

Is echt heel mooi!

Xe

Bart en Lotte

Hallo! Leuk dat je een kijkje komt nemen in ons reisdagboek. We proberen geregeld wat te schrijven, vooral om jullie thuis op de hoogte te houden van ons reilen en zeilen, maar zeker ook omdat het voor onszelf een leuk aandenken is na thuiskomst. We hopen dat jullie door onze verhalen een beetje kunnen meegenieten van alles wat we beleven.We vinden het natuurlijk altijd leuk als je reageert op een verhaaltje. Veel leesplezier! Liefs, Bart en Lotte

Actief sinds 25 Dec. 2008