Nog 3 dagen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Bart en Lotte - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Bart en Lotte - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen...

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Bart en Lotte

14 Juli 2018 | Nederland, Utrecht

De tickets zijn geboekt, de visa zijn binnen. De Zeemeisjes hebben super stoer een hele lading prikken doorstaan ("Nee, ik hoefde niet te huilen, maar in mijn hoofd huilde ik wel", aldus Julie). De drukte op het werk hebben we (met enige moeite, dat wel) achter ons kunnen laten.
Bart heeft nog even een laatste typisch hollandse ik-moet-overal-bij-zijn-en-wil-niks-missen-stuip, (of valt dit onder midlife crisis, kijk hoe fit ik nog ben?), en is dit weekend met vrienden fietsen in Limburg. Fijn, zo net voor vertrek.
Maar het loopt goed hier; de meisjes hebben gisteren hun schooljaar afgesloten en we genieten nu al van het vrij zijn. We treffen de laatste voorbereidingen, gaan straks nog even kijken voor 2 kleine tentjes, boeken inleveren bij de bieb, en de wasmachine draait overuren om alles beetje op orde achter te laten. Ik geloof dat het gaat lukken.

  • 16 Juli 2018 - 06:09

    Marja Bosje:

    Liever Zeemeisjes en zeeman, ik wens jullie een hele mooie reis en ga heel graag virtueel met jullie mee. Dikke knuffel en liefs Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart en Lotte

Hallo! Leuk dat je een kijkje komt nemen in ons reisdagboek. We proberen geregeld wat te schrijven, vooral om jullie thuis op de hoogte te houden van ons reilen en zeilen, maar zeker ook omdat het voor onszelf een leuk aandenken is na thuiskomst. We hopen dat jullie door onze verhalen een beetje kunnen meegenieten van alles wat we beleven.We vinden het natuurlijk altijd leuk als je reageert op een verhaaltje. Veel leesplezier! Liefs, Bart en Lotte

Actief sinds 25 Dec. 2008
Verslag gelezen: 482
Totaal aantal bezoekers 38247

Voorgaande reizen:

17 Juli 2018 - 24 Augustus 2018

Oeganda

07 December 2013 - 26 Januari 2014

Nieuw Zeeland

19 Januari 2009 - 31 Juli 2009

Zuid Amerika

Landen bezocht: